به منظور وفادار سازی مشتریان، وجود دو ابزار در شرکت ها ضروری است: خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان. نرم افزار CRM با در اختیار گذاشتن این دو ابزار، نه تنها به دسته بندی مشتریان و افزایش رضایت آنها کمک خواهد کرد، بلکه با ایجاد رغبت و انگیزه خرید، مشتریانی وفادار برای سازمان حاصل خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ماژول خدمات پس از فروش و یا باشگاه مشتریان مراجعه نمایید.

ویژگی های یک نرم افزار CRM مورد اعتماد چیست؟

کاربرد نرم افزار CRM در تحلیل اطلاعات و گزارش گیری چیست ؟

کاربرد نرم افزار CRM برای اتوماسیون های اداری چیست ؟

کاربرد نرم افزار CRM در وفادارسازی مشتریان چیست ؟

کاربرد نرم افزار CRM برای بازاریابی و تبلیغات چیست ؟

کاربرد نرم افزار CRM برای واحد فروش چیست؟

مشتریان ,باشگاه ,پس ,وفادار ,افزار ,crm ,از فروش ,پس از ,فروش و ,باشگاه مشتریان ,افزار crm

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


chamreihan اندرويد اپس | اپليکيشن | مسنجر :: پشتیبانی فنی ADSL به پارسی :: فروشگاه اندروید و دانلود بازی و نرم افزار نمک‌آباد سایت اینترنتی اهله ostadsalam2 دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. برنامه سالانه و تقویم اجرایی سال 98-99 براساس طرح تدبیر net2020